SEARCH ADS
Kampania w sieci wyszukiwania Google
Reklama tekstowa w wyszukiwarce Google to jedna z najskuteczniejszych metod pozyskiwania nowych klientów. Dlaczego? Jest ona odpowiedzią na konkretne zapytanie użytkownika - mamy więc pewność, że klient jest zainteresowany produktem lub usługą, której sam szuka. Kampania w sieci wyszukiwania to główne miejsce w internecie, gdzie reklamodawcy decydują się umieszczać reklamy, chcąc dotrzeć do potencjalnych klientów. To z przeglądarki Google niezmiennie korzysta największa liczba internautów. Obejmuje ponad 97% użytkowników w Polsce i 92% na świecie.


DISPLAY ADS
Kampania w sieci reklamowej (banery)
Sieć reklamowa Google Display Network umożliwia dotarcie do ponad 90% Internautów. Reklamy banerowe (graficzne, display) pomagają promować firmę, gdy potencjalni klienci przeglądają portale, blogi, oglądają filmy w YouTube, sprawdzają pocztę Gmail oraz korzystają z aplikacji mobilnych. Reklamy te mogą pojawiać się jako banery u góry strony witryny, na pasku bocznym lub w głównej treści strony.
SHOPPING ADS
Kampania produktowa
Reklamy produktowe (“Zakupy Google”, Shopping, kampanie PLA lub Merchant Center) przeznaczone są dla sklepów internetowych, a ich głównym celem jest zwiększanie sprzedaży online. Gdy szukasz produktu fizycznego, takiego jak „ręczniki bawełniane” lub „świeca eukaliptusowa” pojawia się funkcja Zakupy. Jest ona wyświetlana nad resztą wyników wyszukiwania i pokazuje produkty różnych marek i sprzedawców wraz ze zdjęciem i ceną.


VIDEO ADS
Reklamy video
Youtube
YouTube jest najpopularniejszym portalem, umożliwiającym odtwarzanie, jak i umieszczanie filmów wideo. Kampanie te angażują klientów na wielu poziomach. Dzięki nim, zwiększysz świadomość marki, możesz wyjaśnić działanie produktu i zaangażować emocjonalnie klientów w ofertę. Możesz sam wybrać konkretne kanały lub filmy przy których wyświetlana będzie Twoja reklama.
Wolisz reklamy statyczne? Google Ads na YouTube umożliwia również reklamowanie się za pomocą nakładek banerowych wyświetlanych razem z wideo.
GMAIL ADS
Reklamy w poczcie Gmail
Reklamy te wyświetlą się na górze skrzynki odbiorczej w zakładce Oferty i Społeczności. Ich budowa przypomina normalną wiadomość e-mail – znajduje się nazwa nadawcy i treść wiadomości, która stanowi pierwszą, zwiniętą część reklamy. Reklamy te podzielone są na 2 części – zwiniętą (tytuł oraz krótki opis) oraz rozwiniętą (szczegółowe informacje, grafiki, produkty). Płatność pobierana jest wyłącznie w momencie kliknięcia zwiniętej reklamy w skrzynce odbiorczej, kliknięcia w rozwiniętej reklamie są bezpłatne.


APP ADS
Kampanie w aplikacji
Dzięki wyświetlaniu reklam w aplikacjach mobilnych możesz dotrzeć do rosnącej liczby osób korzystających z telefonów komórkowych i tabletów. Jeśli sam posiadasz aplikacje - idealnym rozwiązaniem będzie kampania promująca aplikacje. W ramach kampanii możesz wybrać 3 podtypy, które różnią się celem i strategią ustalania stawek: instalacje aplikacji; zaangażowanie w aplikację; rejestracja wstępna na aplikację. Docieraj do osób, którym spodoba się Twoja aplikacja.
DISCOVERY ADS
Reklamy w Google Discover
Reklama na karcie Google Discover może być niezwykle skuteczna, ponieważ jest w stanie dotrzeć do osób, realnie zainteresowanych reklamowanym produktem lub usługą. Wykorzystywany w tym typie kampanii format reklamy trafia tylko do zalogowanych użytkowników, czyli takich, o których wyszukiwarka posiada sporo informacji. Jeśli internauta, poprzez swoje działania „wysyła” Google sygnały, że jest zainteresowany danym tematem (korzysta z konkretnych stron, czy ogląda wybrane filmy na YouTube) – Google wyświetli mu reklamy dobrane do jego zainteresowań.


APP ADS
Reklamy w mapach Google
Reklamy na Mapach Google to klucz do dotarcia do klientów w momencie, gdy poszukują lokalnych usług lub planują trasę. Pojawiają się one na mapach Google podczas wyszukiwania określonych miejsc lub szukania na mapach sposobu dotarcia do konkretnego celu. Dzięki nim możesz zwiększyć widoczność swojej firmy w najbardziej istotnych momentach, kiedy użytkownicy Map Google szukają dokładnie tego, co Ty oferujesz. Wykorzystaj potencjał reklam w Mapach Google, aby dotrzeć do nowych klientów i rozwijać swoją działalność lokalnie.









